středa 30. listopadu 2016

Pomalu chystám...

řekla bych až příliš pomalu :-)

Moc vám děkuji za tolik milých a krásných komentářů.
Mám vás ráda a jsem tu s vámi ráda!

Krásný večer Věra




15 komentářů:

  1. Věruško,
    u Vás se mi strašně líbí.Přeji co nejlepší přípravy,jsem na tom podobně :)
    Krásný večer.
    Renča

    OdpovědětVymazat
  2. To puntíkaté nádobí zbožňuju! Máš to doma krásné. Asi půjdu do sebe a uklidím kuchyň :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, už se vám to doma krásně červená. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Věrunko sice chystáš jak píšeš pomalu, ale chystáš krásně. U vás je tak krásně😉.Jmelí máš parádní. To bude štěstíčka celý rok.. Měj se moc hezky a také tě mám ráda. Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, nádhera .... moc mě baví všechny ty změny v tvém krásném obýváčku .... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, mám to stejně, také pomalu chystám (ale já fakt pomalu). Máš to doma krásné, ta červená k vánocům prostě patří :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško
    U vás je útulno
    Měj se moc hezky a bezva adventní dny Marťula

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, už teď se mi u tebe moc líbí a to jmelí je nádherné.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, u vás je lehce červeně a krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, krásné to máš. a už i jmelí. nádhera. já taky letos jaksi pomalu.
    Krásné dny Majka

    OdpovědětVymazat
  11. K tobě je vždycky příjemné zajít, Věruško!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, čisté, příjemné....! Příjemný adventní čas Věrko

    OdpovědětVymazat
  13. Verka, mate to doma nadherne...utulne a prijemne :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Věrko, máte to doma moc hezké a závidím vám tu krásnou bílou sedačku! :) Máme doma border kolii, černobílého chlupáče, takže ten by nám tu sedačku pěkně zlikvidoval! Hold jsme si ho rozmazlili a náš miláček si dovolí skočit kamkoliv - na sedačku, do postele... Prostě si dělá co chce :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.