úterý 18. října 2016

Venku

je docela nevlídno.
O víkendu jsem zamulčovala půl zahrady, přesadila nějaké kytičky...Těším se na balík z Kruhu u Jilemnice, objednala jsem si růže a ještě jednu červenou pivonku k bazénu.

Ze zbytků klubíček jsem si uháčkovala čepici.Jsem zvědavá, zda tuhle budu nosit, všechny předešlé jsem rozdala! Na své hlavě nemám čepice vůbec ráda :-)

Mějte pohodové dny.
Moc vás zdravím
Věra




7 komentářů:

  1. Krásná čepička. Taky ale čepice na hlavě nesnesu. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrunko já zatím na zahradu koukám jen přes okno.. A tolik práce tam je potřeba😉.
    Čepku máš parádní. Já jsem si více oblíbila čelenky. Ty mi na hlavě vydrží déle.
    Věru andelku jsem háčkovala od oka.. Ale zkusím návod ráda sesmolit.😉.Měj se moc hezky, pa Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu,Věruš, čepice je nádherná!!Má krásně zvolené barvičky!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,koukám nezahálíš :-)...já čepice miluju,čím větší,tím lepší.Letos jsem si nakoupila sadu baretů :-)).pa Míša

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věruš, ty zkrátka neumíš zahálet, proto máš všechno v tak krásné harmonii. Hezké dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, čepice je hezká :o)), ani já na hlavě nic nesnesu, max čelenku a to už musí mrznout...
    Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Vierka tiež čakám zásielku s kvetmi a teším sa ako budem cez víkend sadiť a presádzať:-) čiapka je vydarená pekná kombinácia farieb...pekný večer! D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.