úterý 5. července 2016

Letní nákupy

Neodolala jsem proužkům...


Mějte prima den!
Věra







8 komentářů:

  1. Věruš, všechny jsou krásné....

    OdpovědětVymazat
  2. Věrunko jsou moc parádní. Ta s krajkou jako tílko je úžasná.
    Krásný večer. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
  3. To se vůbec nedivím. Já pruhy miluju ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou stale módní:-) moc se mí líbí. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. I já miluji proužky. :-) Moc pěkné kousky, taky bych neodolala.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou moc pěkně, stále módní :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Proužky mám ráda i já, nejvíc ty modrobílé :o))

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, proužky jsou klasika, která je vždy slušivá a nikdy z módy nevyjde. A ty modré jsou nádherné.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.