pondělí 29. září 2014

s čtyřicítkou na krku

a nějakým tím rokem, už to vážně občas není žádná sláva.
S podzimem mi opět začaly padat vlasy...ach jo.Každý rok jich mám méně a méně...
Takže opět sahám po tabletkách Revalid a budu doufat,že brzy zaberou,nebo budu plešatá:-(

Před nějakým časem,po přečtení dobrých recenzí,jsem zkusila kosmetiku z Lidlu.
Vyfotila jsem moje nejoblíbenější produkty.

Mám dost citlivou plet a občas i krémy z lékárny musí do koše.
Těmto dávám palec nahoru.
Mějte krásný den,užívejte babího léta.
Moc vás zdravím Věra





12 komentářů:

  1. Všechno nejlepší krásná čtyřicítko ! v tomhle věku to myslím pro ženu začíná být teprve zajímavé, protože začíná mít čas na sebe a pro sebe. To je ta pravá chvíle k zamyšlení " co jsem to vlastně chtěla a ne co kdo po mě chce " :o))) užívej...a neboj je to pořád lepší a lepší :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za povzbudivá krásná slova.-)Kéž by bylo vše lepší a lepší.-)Pa V.

      Vymazat
  2. Aranel, už to dobře napsala:-D Pouze ještě přidávám přání, aby Ti zdraví sloužilo co nejdéle:-)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc.-)to zdraví je vážně dost potřeba!Pa hezký den V.

      Vymazat
  3. Věruško, myslím, že můžeš být klidná! Jsi krásná ženská a to padání vlasů budou nejspíš nervy. Tak jen klid (kdyby tohle četl můj muž, poradit, to já umím :o))
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko ty vlasy mě štvou,už takhle jich moc nemám.-)Budu se snažit být v klidu!.-)Moc děkuji za milou návštěvu.Pa V.

      Vymazat
    2. Holky na vlasyje nejlepsi Biosil za 60,-.Me vzdy pomohl...jinak taky mi padaji...

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Tak já vám holky teda budu věřit.-)krásný den pa.-)

      Vymazat
  5. Věruško vítej do klubu čtyřicátníků. Mě už je tedy o nějaký rok víc, ale musím říct, že si je užívám. Jsi krásná žena, tak si to užívej. S vlasy mám opačný problém, mám jich čím dál víc. A na kosmetiku z Lidlu jsem slyšela taky spoustu pozitivních reakcí, asi taky nějakou zkusím. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  6. Rijuško děkuji moc.-)Krásný den pa V..-)

    OdpovědětVymazat
  7. i já přidám zkušenost s přípravky na padání vlasů- v lékárně PLANTUR 39 :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.