pondělí 23. června 2014

konečně vykouklo sluníčko

V minulých dnech se mi nic nechtělo ,bála jsem se návštěvy u lékaře.
Vše se v dobré obrátilo a já se pouštím s chutí do úklidu našeho domečku i zahradničení.
No restů na mě čeká opravdu dost!

Dneska jsem převlékala ložnici a zjistila jsem,že ji vůbec nemám letně načančanou.
Na proutěném koši čekají vánoční skřítci...No vždyt tam bydlí....-)
Aby nám ložnice trochu zavoněla létem,na komodu jsem natrhala čerstvou levanduli.

Mějte prima dny.
Moc vás zdravím Věra








3 komentáře:

  1. Věruško, to jsem moc ráda, že máš zase elán! Fotky jsou krásné, levanduli si krásně doplnila podložkou a ten váš kočičí kluk, ten se u vás má zjevně dobře.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, je dobře, že lékař - ať už tě čekalo cokoli - dopadl dobře a vlilo ti to energii do žil :-). Fotečky moc krásné, v ložnici je útulno, levandule určitě parádně voní... a koťátko je kouzelné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, máš to doma moc útulné, ložnici v tónech modré barvy a krásnou kytici z levandule o kocourkovi ani nepíši, to je elegán.
    Jsem ráda, že vše je OK a přeji ti hodně a hodně elánu, nejen do uklízení. Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.